درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی/ایران شناسه: ۷۵۹۶۸۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۴۲ : ۱۰ بازدید: ۸۴۰دیدگاه: ۰

مرفهین بی‌درد باید پاسخگوی هرزه‌گری در جامعه باشند!

مرفهین بی‌درد باید پاسخگوی هرزه‌گری در جامعه باشند! وقتی پابرهنگان علیه فساد و عریانگری طاغوت انقلاب کردند برهنگی و هرزگی از جامعه رخت بربست و به جای آن حجاب و عفاف جایگزین شد. زیرا جماعت انقلابی خود عامل به عمل و آگاه به اسارت فرهنگی دشمن بودند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، وقتی پابرهنگان علیه فساد و عریانگری طاغوت انقلاب کردند برهنگی و هرزگی از جامعه رخت بربست و به جای آن حجاب و عفاف جایگزین شد. زیرا جماعت انقلابی خود عامل به عمل و آگاه به اسارت فرهنگی دشمن بودند.
و اما وقتی مرفهین بی‌درد اموی‌تبار، برهنگی و هرزگی را در کاخ‌های بلند و شهرک‌های مختص به آقازاده‌ها و آقادامادها به جامعه نبوی شهدا به ارمغان آوردند بدون اینکه دشمن با استفاده از نظرات فوکویاما برنامه‌ریزی کند اینان بهتر از شیطان کار ابلیسی کردند و ایران را از لحاظ فرهنگی به این روز سیاه نشاندند.
دلسوزان اسلام و انقلاب تا امروز با تمکین از صلاح و مصلحت مقام معظم رهبری در برابر کوتاهی‌های مسئولین، صبر فرهنگی داشتند ولی امروز به دلیل اینکه خانواده‌ها و فرزندان آینده امت اسلامی به تدریج مواجه با انحطاط روحی و سقوط فرهنگی می‌شوند دیگر باید دنبال فرامین ناتوی فرهنگی معظم‌له را گرفت و از مسئولان ذیربط دلیل سقوط فرهنگی و اجتماعی را جویا شد که چرا و به کدامین علت در این ۲۰ سال اخیر گذاشتند عفت عمومی و حیا در جامعه به خطر بیافتد.
تا کی مشکلات را که از بی‌عرضگی شماها به‌وجود آمده باید به بزرگان حواله کنید و یا انحطاط فرهنگی را بر ذمه علماء اعلام بدانید؟ آیا وقتی خودتان را با موی اتوکرده و البسه فرنگی به جای علماء می‌گذارید و متاسفانه با الفبای امر به معروف آشنایی ندارید و از  نظرات علماء اعلام کوچک‌ترین بهره را نمی‌برید می‌خواهید چکار کنید؟ با جریمه و کندن پلاک ماشین و بستن خط تلفن همراه می‌شود امر به معروف کرد؟
کسی‌ که می‌خواهد امر به معروف کند باید اول خودش ساخته شود و سپس خلق و خوی نبوی را بیآموزد و رفتار علوی را سرلوحه خود نماید اگر موضوع فرهنگی با شلاق و جریمه درست می‌شد پس چرا خداوند سبحان، انذار فرهنگی را در رابطه با کفار مطرح می‌کند و به پیامبر گرامی می‌فرماید آنان را از بزرگی خدا بترسانید.
پس می‌توان نتیجه گرفت؛ فرهنگ یک مسئله روحی است و آن جز با آگاهی و انتقال زیبایی‌های دی به دست نمی‌آید.

ابراهیم صدوقی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/75968کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب