درحال بارگذاری

گروه: اقتصادی / حوزه نفت و انرژی/البرز/ایران شناسه: ۸۲۶۳۵۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳ : ۰۰ دیدگاه: ۰

رئیس مجمع نمایندگان البرز:

غرب البرز بی‌آب است و آبفا در خواب!

غرب البرز بی‌آب است و آبفا در خواب! رئیس مجمع نمایندگان البرز گفت: قرار نیست آبفای البرز علی‌رغم پیگیری و مطالبه ما درباره بی‌آبی در خواب باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از تیتر یک، علی حدادی درباره مشکلات آب غرب البرز با مدیرکل آبفا و استاندار رایزنی کرده‌ام اما واقعا گلایه دارم.

رئیس مجمع نمایندگان البرز افزود: متأسفانه مدیرکل آبفای البرز توجهی به روستاهای نظرآباد و ساوجبلاغ ندارد و این گلایه را قطعاً با وزیر نیرو هم در میان خواهم گذاشت.

نماینده مردم ساوجبلاغ با اشاره به ضعف مدیریتی، اظهار داشت: البرز با تمام شهرستان‌های آن استان شده و صرفاً به کرج ختم نمی‌شود اما مدیران کل در کرج نشسته‌اند.

حدادی با تأکید بر اینکه آقایان کرج را هم نمی‌توانند مدیریت کنند، تصریح کرد: نقاط مختلف شهر هشتگرد از بعثت تا والفجر با کمبود شدید آب و قطعی مواجه هستند.

وی به قطعی آب در روستاهای نظرآباد اشاره کرد و گفت: روند مذکور نشان‌دهنده ضعف مدیریت آبفای البرز بوده و قطعاً قابل قبول نیست و تذکر هم خواهیم داد.

نماینده نظرآباد در مجلس افزود: روستاهای طالقان علی‌رغم نزدیکی به سد، مشکل آب شرب دارند، متأسفانه تصور مدیران کل از استان البرز، کرج است در حالی که باید به تمام شهرها توجه کنند.

حدادی با اشاره به اینکه مدیرکل آبفای البرز باید با حضور در غرب البرز پاسخگوی نارسایی‌ها باشد، تأکید کرد: در اعتراضی هم به وزیر نیرو اعلام کردم آن‌ها صرفاً به کرج سفر می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان البرز ادامه داد: علت عدم حضور من در سفر وزیر نیرو به کرج اعتراض به نیامدن وی به غرب البرز بود، البته ما پیگیر انتقال آب سد طالقان هستیم.

حدادی با اشاره به انتقال آب از سد طالقان به شهر جدید مهستان، هشتگرد و نظرآباد، گفت: قرار نیست مدیرکل آبفای البرز علی‌رغم پیگیری و مطالبه ما در خواب باشد.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس افزود: برخی از مدیران کل استان البرز خسته و نشسته‌اند، مدیریت در اتاق فایده‌ای ندارد، باید در نقاط مختلف حضور پیدا کنند.

حدادی در خاتمه خاطر نشان داشت: باید مشکلات مردم را شنید و پاسخگوی آن بود، برای چندمین بار است که درباره محلات طالقان تذکر داده‌ام، اما کاری انجام نداده‌اند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/82635کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب