درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۸۶۰۰۰۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶ : ۱۰ بازدید: ۱۵۴دیدگاه: ۰

هلوکاست آمریکایی!

هلوکاست آمریکایی! صهیونیست‌ها با حمایت مستقیم آمریکای جنایتکار در جنگ غزه با پیروی از اجداد ناخلف خود ذونواس پادشاه یهودی‌الاصل یمن که با یک فرمان همه مسیحیان اعم از کودک و مرد و زن و پیر و جوان را که به غل و زنجیر کشیده بودند به دلیل عدم پذیرش یهودیت همگی را به گودال پر از آتش سوزان انداخته خاکستر کردند .

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، صهیونیست‌ها با حمایت مستقیم آمریکای جنایتکار در جنگ غزه با پیروی از اجداد ناخلف خود ذونواس پادشاه یهودی‌الاصل یمن که با یک فرمان همه مسیحیان اعم از کودک و مرد و زن و پیر و جوان را که به غل و زنجیر کشیده بودند به دلیل عدم پذیرش یهودیت همگی را به گودال پر از آتش سوزان انداخته خاکستر کردند که ماجرای این واقعه دردناک در سوره مبارکه بروج آمده است که خداوند چگونه آنان را به هلاکت رسانید.
امروزه صهیونیست‌های ذونواسی با بمب‌های ۹۵۰ کیلویی آمریکای جنایتکار مسلمانان بی‌دفاع، جوانان، کودکان، پیرزنان و پیرمردان غزه را زیر بمب‌های ممنوعه شیطان بزرگ، با فجیع‌ترین حالت نسل‌کشی می‌کنند تا جایی که کشتن بچه‌های خردسال را از تفاخر جنگی دانسته آن‌ها را بمب کوچک نامیده با فخر و مباهات می‌گویند ما آینده اسرائیل را از وجود این بمب‌های کوچک نجات می‌دهیم.
 نتانیاهو به نمایندگی از دنیای غرب این نسل‌کشی را در برابر چشمان کور و دل‌های بی‌رحم جهانیان علی‌الخصوص سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی و شورای فاقد امنیت به خاک و خون می‌کشد آیا مردم فلسطین که ۷۰سال است دردفاع ازخانه وکاشانه خود به دست صهیونیست‌ها به هلاکت می‌رسند چه گناهی کرده اند که امروز با سلاح‌های مخرب آمریکایی و صهیونیستی نسل کشی شوند؟
سازمان ملل باید پاسخگوباشد که درکدام جنگ آب وبرق ومواد غذایی مردم بی دفاع را قطع می کنند آیا این کار جنایت جنگی نیست؟ اگر هست پس چرا از حقوق ملت‌های مظلوم دفاع نکرده جنایتکار جنگی را محکوم نمی‌نمایند؟
مگر نمی‌دانند در صورت ادامه این کشتار بی رحمانه، مقاومت و ملت‌های عصبانی منطقه طوفانی برپا خواهند کرد؟
امروز حضور مستقیم آمریکا در حمایت از دولت غاصب اسرائیل دو جبهه مسلمانان را یکی کرده است که این امر به نفع مقاومت و فلسطینی‌های مظلوم می‌باشد به طوری که ۷۳ درصد مردم اعراب  مخالف ایجاد ارتباط با صهیونیست‌ها هستند ولیکن با این حساب وبه صحنه آمدن مقاومت کار نتانیاهو چه جنگ ادامه داشته باشد و چه نداشته باشد به پایان رسیده است به عبارتی ما آموخته ایم که این شگفتی وبحران منجربه فروپاشی دولت غاصب اسرائیل خواهد شد فلذا ساعت عمر نتانیاهو درحال تیک تیک است.
اگر نتانیاهو باآن همه تبلیغات که هنوز نتوانسته به غزه حمله گسترده زمینی کند از این لحاظ است که همه کارشناسان جنگ می‌دانند هیچ کس در داخل خانه خود مغلوب دشمن نمی‌شود نتیجتاً در صورت حمله نظامی به غزه، این شهر گودالی از قتلگاه نظامیان صهیونیستی خواهد بود و شاید یکی از اهداف سفر بایدن به اسرائیل متقاعدکردن نتانیاهو برای خود داری ازحمله نظامی به غزه باشد در غیر این صورت آمریکا از لحاظ خسارات جنگی و اروپا ازلحاظ انرژی نفت وگازبیش از دیگران متضرر شوند. و از طرفی رقبای ایران نیز بدلیل دست بالای ایران درمسائل وضع موجود منطقه به ایران نزدیک خواهند شد. پس امنیت زمانی درمنطقه ایجاد می‌گردد که حقوق مشروع فلسطینیان داده شود و اشغالگری به پایان رسد این امر فراگیر شدن امنیت در منطقه را فراهم می‌سازد ولیکن لزوماً باید جهان در برابر این وحشی‌گری فجیع نتانیاهو بایستد و نگذارند منطقه با رو در رویی و دفاع مشروع جبهه مقاومت و ملت‌های عصبانی از نسل‌کشی در غزه و جلوگیری از ادامه آن در سایر کشورها، تعادلات سیاسی، امنیتی، اقتصادی را در منطقه برهم ریزد.
از این لحاظ است که هشدار ایران به حضور آمریکا در حمایت از صهیونیست‌ها بسیار جدی است ولی ممکن است بعضی گروه‌های مقاومت بدون هشدار قبلی وارد عمل شوند که آن وقت دامن آمریکا در آتش خودافروخته خواهد سوخت و خاورمیانه دچار جنگ خانمانسوز می‌گردد.
متاسفانه حضور فرمانده تروریست سنتکام در میان آتش و خون جهت حمایت از نتانیاهو در تل آویو آتش جنگ را شعله‌ور نموده و به بهانه جلوگیری از ورود ایران، سوریه، حزب الله به جنگ غزه، نیروهای خود را در منطقه دو برابر کنند.
در این حال عکس‌العمل‌های حزب‌الله در تجمیع نیروهای خود از حلب و حمص به لبنان، با اعلام آماده‌باش به فرماندهان نظامی خود و از طرفی نیروهای تحت حمایت ایران درعراق نیزدرمرزهای جولان مستقر می‌شوند.
علی‌ایحال در وضع موجود منطقه که کاملاً در یک بحران جنگی به سر می‌برد بی‌تفاوت بودن در برابر کشتار جمعی با سلاح‌های ممنوعه آمریکایی بر کسی جایز نیست تا در برابر ظلم صهیونیسم آمریکایی عکس‌العمل نشان ندهد و مردم منطقه را از این هولوکاست آمریکایی آگاه نسازد ولیکن باید دانست اگر غزه شکست بخورد یقیناً منتظر اوضاع بدتر از آن در کشورهای دیگر خواهیم بود.

ابراهیم صدوقی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/86000کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب