درحال بارگذاری

گروه: بین الملل / حوزه تحلیل بین الملل/ایران شناسه: ۸۶۵۰۶۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۸ : ۱۶ بازدید: ۳۴۶۰دیدگاه: ۰

شکست غیرقابل ترمیم؛ با کشتار و نسل کشی قابل جبران نمی‌باشد!

شکست غیرقابل ترمیم؛ با کشتار و نسل کشی قابل جبران نمی‌باشد! تظاهرکنندگان در وال استریت شهر نیویورک برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین در غزه تجمع کردند. معترضان با حمل بنرها، تابلوها و پرچم‌های فلسطین، شعارهایی را سر دادند و خواستار اجرای عدالت برای هزاران غیرنظامی کشته و زخمی در بحبوحه جنگ جاری رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند.

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، تظاهرکنندگان در وال استریت شهر نیویورک برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین در غزه تجمع کردند.

معترضان با حمل بنرها، تابلوها و پرچم‌های فلسطین، شعارهایی را سر دادند و خواستار اجرای عدالت برای هزاران غیرنظامی کشته و زخمی در بحبوحه جنگ جاری رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند.

افسران پلیس نیویورک برای برگزاری تظاهرات حامیان فلسطین در حالی که جمعیت راهپیمایی می‌کردند، موانع فلزی بر سر راه آنان ایجاد کردند تا شاید مانع از برگزاری این تجمع خودجوش شوند.

در همین حال هزاران دانش آموز برای نشان دادن همبستگی خود با آرمان فلسطین و علیه بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی به خیابان های بارسلون آمدند.

تصاویرموجود در سایت ها و شبکه های اجتماعی؛ بسیاری از تظاهرکنندگان را نشان می‌دهد که پلاکاردها و پوسترهایی با پیام‌های مختلفی در دست دارند که روی آن نوشته شده است: «این را یک درگیری نخوانید. این به معنای واقعی کلمه نسل کشی است.» و «برای دفاع از غزه لازم نیست مسلمان باشید، فقط باید انسان باشید.»

آنها با استفاده از مگافون، شعار «فلسطین آزاد، آزاد!» را سر دادند و در حالی که در شهر به عنوان بخشی از یک اعتصاب سراسری در همبستگی با فلسطین راهپیمایی می کردند، همگی خود را زیر پرچم «نسل کشی در غزه را متوقف کنید!» قرار داده بودند.

همه دنیا باید صدای فلسطینی ها را بشنوند. امپریالیسم رسانه ای و خبری تحت سلطه غرب و متحدانش همه طرفدار اسرائیل هستند و این بی شرمی رسانه های استکباری که اخبار فلسطینی ها را سانسور می کنند باید متوقف شود. اسرائیلی ها در حال نسل کشی هستند، آنها هر روز بی رحمانه زنان و مردان و کودکان فلسطینی بی گناه را به خاک و خون می کشند و مجامع و سازمان های بین المللی که تحت سلطه آمریکا هستند سکوت می کنند و از کنار این مصایب تلخ و جانکاه که بوی پاکسازی قومیتی مردم فلسطین را می دهد، با وقاحت هرچه تمام تر عبور کرده و گذر می نمایند!

تظاهر کنندگان در سراسر دنیا می گویند ما می‌خواهیم صدای مردم فلسطین باشیم و نگذاریم به آنچه در حال رخ دادن است سانسور خبری سایه اندازد. یکی دیگر از معترضان می گوید: اسرائیل مدت هاست فلسطین را بمباران می کند و جهان  به خاطر سانسورشدید خبری ازسوی امپریالیسم رسانه ای؛ چیز زیادی از آن نمی شنود.

تظاهرکنندگان سراسر دنیا، رژیم اشغالگر غاصب کودک کش را رژیمی تروریستی و قاتل می دانند که مورد حمایت اروپایی ها و ایالات متحده می باشد. آنان می گویند؛ اسرائیل یک کشور نیست، ما آن را به رسمیت نمی شناسیم.

یکی از تظاهرکنندگان که مسلمان بود گفت: ما مسلمان هستیم و از برادران مسلمان خود که روزهای سختی را می گذرانند و هیچ کس از آن چیزی نمی گوید و کاری نمی کند، حمایت می کنیم و انزجار خود را از سکوت سیاستمداران که در برابر فجایع و جنایات اسرائیلیان علیه بشریت و حقوق انسانی که در غزه در حال رخ دادن است  اعلام می کنیم و سکوت آنان را همراهی با رژیم صهیونیستی تلقی می نماییم و باید هزینه این همراهی را در آینده نزدیک متقبل شده و پرداخت نمایند.

تظاهرکنندگان آمریکایی در اوج اعتراض، دایره بزرگی در میدانی تشکیل دادند و پس از سخنرانی های پرشور، شعار دادند: «اسرائیل را تحریم کنید! اسرائیل را تحریم کنید!» همزمان، زنانی که عروسک هایی را در دست داشتند که نمادی از نوزادان آسیب دیده در بمباران غزه بود، نمایشی را اجرا و خواستار آتش بس فوری حملات پردامنه رژیم فاشیست جنایتکار اسرائیلی شدند.

در بریتانیا، بیش از 300 عضو شورای اسلامی از حزب اصلی اپوزیسیون کارگر از رهبری حزب خود خواستند تا خواستار آتش‌بس فوری در درگیری‌ها شوند.

 شبکه مسلمانان کارگر بریتانیا درنامه‌ای اعلام کردند:«ازآنجایی که اعضای شورای کارگری برای خدمت به رأی‌ دهندگان ما انتخاب شدند، پیامی که در 22 روز گذشته بارها و بارها شنیده‌ایم ساده است، مردم فقط خواستار پایان دادن به خونریزی و دست کشیدن از قتل و کشتار انسان های بی‌گناه و قربانی نکردن کودکان در این جنگ نابرابر و فاجعه آمیز انسانی هستند. ”

 

شکست غیرقابل ترمیم؛ قابل جبران نمی‌باشد

رژیم غاصب کودک کش جانی صهیونیستی بداند شکست غیرقابل ترمیم و مفتضحانه اطلاعاتی و نظامی ناشی از عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی با هیچ جرم و جنایتی از سوی آنان قابل جبران نمی باشد حتی اگر به طور وحشیانه و دیونه وار به مانند 22 روز گذشته به نوار غزه حمله ور شوند و مردم بی گناه غیرنظامی این منطقه را به خاک و خون بکشند و حتی وارد غزه شوند و جنگ زمینی را آغاز کنند، دیگر ننگ این شکست تاریخی از دامن آن‌ها پاک نخواهد شد و قطعا هرچقدر تلاش نمایند تا با توسل به دروغ پردازی هایشان  و  با انتشاراخبار جعلی و بازی رسانه ای، جنایاتشان را مشروعیت بخشند و از سپر گنبد آهینی خود داستان ها بسازند و بر ناکارآمدی آن سرپوش گذارند، کار بیهوده و عبثی است که قابل توجیه نمی باشد و مثل آب در هاوان کوبیدن است و لذا افکار جهانی و مردم دنیا با این حمایت های جانانه بین المللی خود در طول این 22 روزاز مردم فلسطین، حرف خود را واضح و آشکار زده اند.

 مردم دنیا اعتقادی به رژیمی به نام اسرائیل ندارند و این رژیم را نامشروع می‌دانند و به رسمیت نمی شناسند و وجود چنین رژیم فاسد جنایتکارفاشیستی کودک کش را که به دنبال نسل کشی و پاکسازی قومیتی مردم کره خاکی هستند، مضر به حال صلح و آرامش و عدالت و ثبات دنیا می دانند. تا دیر نشده استکبار غرب و متحدان اروپایی جبهه غرب، مجامع و سازمان های پرطمطراق بین المللی و حقوق بشری؛ صدای مردم دنیا را بشنوند و دست از حمایت های پرشائبه و پرحاشیه از رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی بردارند. مردم دنیا شفاف و با صراحت حرف خود را زده و قطعا پای آن خواهند ایستاد و بر سر پیمان خود تا روز رهایی با مردم فلسطین و درکنارآنان خواهند ماند و بلاشک  نابودی اسرائیل را از صفحه روزگار جشن خواهند گرفت و آن روز نزدیک است انشاءا...

 

دکتر اسدالله افشار

 

دکتر اسدالله افشار

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/86506کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب