درحال بارگذاری

گروه: اجتماعی/ایران شناسه: ۸۶۵۵۵۷ آبان ۱۴۰۲ - ۵۸ : ۱۹ بازدید: ۳۵۸دیدگاه: ۰

آیا جنبش برهنگی به هدف اولیه خود رسیده است؟

آیا جنبش برهنگی به هدف اولیه خود رسیده است؟ در همه ادیان برهنگی منفور بوده و در همه ادیان پوشش، آداب خاص خود را داشته است. در همه ادوار تاریخی پیشینیان پوشش داشتند و حجاب و حیا جایگاهی داشت؛ اما در دوران مدرن غربی‌ها با انگیزه سوداگری، ابتدا خودشان به جنگ پوشش رفتند و ازآنجاکه غربی‌ها به دنبال به سلطه کشیدن ملت‌ها بودند .

پايگاه خبري تحليلي «نيک رو»، در همه ادیان برهنگی منفور بوده و در همه ادیان پوشش، آداب خاص خود را داشته است. در همه ادوار تاریخی پیشینیان پوشش داشتند و حجاب و حیا جایگاهی داشت؛ اما در دوران مدرن غربی‌ها با انگیزه سوداگری، ابتدا خودشان به جنگ پوشش رفتند و ازآنجاکه غربی‌ها به دنبال به سلطه کشیدن ملت‌ها بودند مدرنیته را به ایران هم به ارمغان آوردند. زمان حکومت پهلوی‌ (حکومتی که غربی‌ها برسرکار آورده بودند)، برای ادای دین به غرب، این باور رایج شد که هرچه غرب دارد خوب است و باید فرهنگ غرب را پیاده کنیم؛ درحالی‌که فرهنگ ایران غنی‌ترین فرهنگ است.
در غرب بدپوششی ریشه تجاری دارد، دستاورد بشر نیست. زن را ملعبه خود کردند تا بتوانند محصولات خودشان را عرضه کنند و به‌راحتی بفروش برسانند. زن را با تبلیغات به سلطه کشیدند و باعث شدند تا زن به‌صورت عروسک خیمه‌شب‌بازی به هر ترفندی درآید و خودنمایی کند، این بود که زنان خودشان را اسیر افکار غلط و جنسیتی کردند. زن را به پایین‌ترین سطح تنزل دادند و کم‌کم حرمت زن به تاراج رفت و مثل کالا دادوستد شد و نظام خانواده ضعیف شد، طلاق بالا رفت و برهنگی گسترش یافت.
 در اتفاقات سال ۱۴۰۱ بعضی از زن‌های به‌اصطلاح ایرانی و به‌واقع بی‌هویت، برای آزاد شدن و بی‌حیایی چه‌کارها که نکردند! خون‌های بی‌گناهانی ریخته شد و ارزش‌ها کمرنگ شد تا به هدف خود برسند. حال عده‌ای از این زنان (گاه حتی ناگاه به اهداف شیطانی مروجان برهنگی) بی‌حجاب درملأعام هستند! به نظر می‌رسد شرایط دیگر عادی شده است!
شاید کنترل از دست پلیس خارج‌شده یا می‌خواهد فضای جامعه را متشنج نکند، درجاهایی امربه‌معروف هم می‌کند، ولی این افراد سوءاستفاده از موقعیت کرده‌اند و گوش‌به‌فرمان فضای مجازی، قانون‌شکنی می‌کنند، خیالشان هم راحت است که پلیس اجبار برای رعایت قانون ندارد. فضای جامعه را این‌گونه مسموم می‌کنند و این‌گونه عقاید زنان این مرزبوم را خدشه‌دار می‌کنند.
اما چرا چنین شد؟ دشمنان این جامعه را در محور حق و درراستای رسیدن به هدف بزرگ یعنی تمدن‌سازی و مقدمه سازی برای ظهور دیدند که چنین نقشه‌ها کشیدند تا جامعه ما را به اضمحلال بکشند تا همتای جامعه به‌هم‌ریخته غرب شود تا باعث به عقب افتادن ظهور باشیم، چون انقلاب ما چندین قدم به‌سوی ظهور بود.
پایان سخن این‌که صرف‌نظر آنکه برنامه‌ریزی‌ها ازجمله لایحه عفاف به کجا می‌رسد، ظاهراً جریان برهنگی فعلاً در کشف حجاب و مانور خیابانی کشف حجاب‌ها به هدف رسیده است و شرایط برای این طیف عادی شده است. اما نباید ناامید شد، همین مردم ثابت کرده‌اند در برابر ظلم و ظالم کوتاه تمی آیند و در مسیر حق حرکت می‌کنند، ان‌شاءالله برای حفاظت از فرهنگ ایرانی و اسلامی حجاب، خود مردم اقدام خواهند کرد.
طاهره نوده فراهانی، فعال فرهنگی

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/86555کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب