درحال بارگذاری

گروه: بین الملل / حوزه آمریکا اروپا/بین الملل/ایران شناسه: ۸۸۷۴۰۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۳۸ : ۱۰ بازدید: ۱۱۵دیدگاه: ۰

شورای مسلمانان آمریکا:

دولت بایدن از تلاش‌ها برای پایان نسل‌کشی در غزه جلوگیری می‌کند

دولت بایدن از تلاش‌ها برای پایان نسل‌کشی در غزه جلوگیری می‌کند شورای روابط آمریکایی-اسلامی اعلام کرد که دولت جو بایدن رئیس جمهوری از همه تلاش‌ها برای پایان دادن به نسل‌کشی در غزه جلوگیری می‌کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از ایرنا از الجزیره، این شورا چهارشنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد: کشور ما باید خواستار آتش‌بس فوری و دائمی برای پایان دادن به کشتار، پاکسازی نژادی و گرسنگی مردم شود.

شورای روابط آمریکایی-اسلامی افزود: در حالی که دولت بایدن از همه تلاش‌ها برای پایان داده به نسل‌کشی در غزه جلوگیری می‌کند، مردم هر روزه و به شیوه‌های مختلف سلاخی می‌شوند. این یکی از تاریکترین برهه‌ها در تاریخ بشری است.

این شورا همچنین خواستار تحقیق درباره قتل یازده غیرنظامی فلسطینی شد که توسط نظامیان صهیونیست مقابل چشمان خانواده‌هایشان به شهادت رسیدند.

پیشتر مسلمانان آمریکا و برخی از فعالان دموکرات این کشور به بایدن هشدار داده بودند که اگر اقدامات فوری برای تضمین آتش بس در غزه اتخاذ نکند، میلیون‌ها رای‌دهنده مسلمان را بسیج خواهند کرد تا مانع کمک‌ها و حمایت‌های آنها از او در انتخابات سال ۲۰۲۴ شوند.

شورای ملی دموکراتیک مسلمانان در آمریکا که شامل رهبران حزب دموکرات از ایالت‌های تاثیرگذار در انتخابات از جمله میشیگان، اوهایو و پنسیلوانیا است، از بایدن خواستند از نفوذ خود بر رژیم صهیونیستی برای میانجی‌گری جهت برقراری آتش‌بس استفاده کند.

رهبران مسلمان در نامه‌ای سرگشاده تحت عنوان «ضرب الاجل آتش بس ۲۰۲۳» وعده دادند رای‌دهندگان مسلمان را برای خودداری از «تایید، حمایت یا رای به هر نامزدی که حملات تهاجمی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را تایید می‌کند»، بسیج کنند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/88740کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب