درحال بارگذاری

گروه: بین الملل/بین الملل/ایران شناسه: ۹۴۹۴۸۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰ : ۱۲ دیدگاه: ۰

عملیات کوبنده حزب‌الله علیه پایگاه رامیا از فاصله نزدیک

عملیات کوبنده حزب‌الله علیه پایگاه رامیا از فاصله نزدیک حزب‌الله لبنان بامداد امروز با انتشار یک ویدئو، توانمندی خود در هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی اسرائیلی از فاصله بسیار نزدیک را به نمایش گذاشت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس، گروه رسانه‌های الاعلام الحربی لبنان تصاویری از عملیات روز سه‌شنبه (دیروز) حزب‌الله علیه پایگاه رامیا در نوار مرزی شمال فلسطین اشغالی و در هم کوبیدن آن از فاصله نزدیک منتشر کرد. عملیاتی که از فاصله چند ده متری با سلاح‌های مناسب صورت گرفت.حزب الله لبنان در ادامه عملیات‌های موثر و کوبنده علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و استحکامات آنها در شمال فلسطین اشغالی در بیانیه خود اعلام کرد که این پایگاه را با استفاده از موشک‌های هدایت شونده، گلوله‌های توپ و سایر سلاح‌ها از فاصله کوتاهی هدف قرار داده است. تحلیلگر امور لبنان و مقاومت در شبکه المیادین لبنان عباس فنیش در این خصوص گفت که هدف قرار گرفتن پایگاه رامیا از فاصله‌ای حدود 100 تا 150 متری صورت گرفته و مقاومت «عامدانه» از این فاصله چنین عملیات ویژه‌ای را انجام داده است.

رسانه اسرائیلی «حدشوت بزمان» در واکنش به این عملیات متمرکز و کوبنده نوشت: «همین مانده که حزب‌الله از مرز عبور کرده و پرچمش را در مرکز نظامی ما برافراشته و پیروزمندانه به لبنان بازگردد».مقاومت لبنان بامداد امروز، همچنین اعلام کرد که شب گذشته با گلوله‌های توپخانه پایگاه «بیاض بلیدا» را هدف قرار داده و گلوله‌ها با دقت بالایی به هدف اصابت کرده است. این عملیات نیز پس از رصد دقیق تحرکات نظامیان اسرائیلی صورت گرفت. حزب‌الله لبنان تاکید کرد که به عملیات‌های خود در حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت آنها ادامه خواهد داد.
دوشنبه پیش نیز مقاومت لبنان نظامیان اسرائیلی را در محوطه پایگاه نظامی الراهب با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داد و اعلام کرد که پایگاه نظامی السماقه در تپه‌های کفرشوبای اشغالی لبنان را با سلاح مناسب هدف قرار داده و با گلوله‌های توپخانه‌ای به سمت نظامیان اسرائیلی حاضر در محوطه شلیک کرده است. همچنین تجهیزات جاسوسی در پایگاه اسرائیلی العباد در مرزهای لبنان و فلسطین را منهدم کرده است.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/94948کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب