درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۹۵۴۱۳۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۴۸ : ۰۹ دیدگاه: ۰

عضو جامعه روحانیت مبارز:

رئیس‌جمهور منتخب از سلایق گوناگون در اداره کشور استفاده کند

رئیس‌جمهور منتخب از سلایق گوناگون در اداره کشور استفاده کند عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: رئیس‌جمهور منتخب باید دسته‌بندی‌ها و گروه‌بندی‌های مرسوم را کنار گذارد و به فکر توده‌های مردم ایران باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر گفت: مردم ایران با درک سیاسی و تعهد دینی‌شان در انتخابات شرکت کرده و کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند.

وی حضور پرشور و باشکوه مردم پای صندوق‌های رای در هشتم تیر را مهم دانست و گفت: حضور مردم در انتخابات اهمیت دارد، حضوری مشابه شرکت در تشییع جنازه شهدای خدمت که نشان داد مردم به نظام، انقلاب و سرنوشت‌شان وفادار هستند و ان‌شاءالله یکی از کاندیداها که بیشتر در کار مسلط است و کمر به خدمت بسته‌، انتخاب شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز حل مشکلات اقتصادی کشور و نیازهای معیشتی مردم را مهمترین توصیه به رئیس‌جمهور منتخب عنوان کرد و افزود: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مرزبندی‌ها و خط‌بازی‌ها را کنار بگذارند و اجازه ندهند اعضای ستاد و هواداران‌شان از شرایطی که خودشان در رقابت‌ها یا مناظره‌ها به وجود می‌آورند، سوء استفاده کنند. رئیس‌جمهور منتخب هم باید از نظرات و سلایق همه گروه‌ها و طیف‌های جامعه در اداره کشور استفاده کند.

حجت‌الاسلام رهبر تاکید کرد: هر کسی رئیس‌جمهور شد باید همانند پرکاری شهدای خدمت، عقب‌ماندگی‌ها را رفع و فشارهای اقتصادی و معیشتی بر مردم را بردارد و کشور را در حوزه‌های اقتصادی به ثبات برساند. رئیس‌جمهور منتخب باید دسته‌بندی‌ها و گروه‌بندی‌های مرسوم را کنار گذارد و به فکر توده‌های مردم ایران باشد، چون همه ایرانیان به اصول، ولایت و انقلاب پایبند هستند. رئیس‌جمهور منتخب بد نیتی‌ها را کنار بگذارد و خدا و خلق را در نظر بگیرد.

وی رقابت اصلی بین کاندیداها را به دلیل کنار کشیدن برخی به نفع دیگری، نامشخص دانست و گفت: ممکن است در ادامه رقابت‌های انتخاباتی، برخی نامزدها به نفع سایرین کنار بکشند و در روزهای پایانی رقابت‌های انتخاباتی، تکلیف رقبای اصلی مشخص می‌شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: اصولگرا و اصلاح‌طلب همه با هم رفیق باشیم، برای خدا و برای خدمت به ملت، دست در دست هم بگذاریم. مردم به جناح‌بندی‌ها کاری ندارند. آنان کسی را می‌خواهند که بتواند مشکلات‌شان را برطرف کنند.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/95413کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب