درحال بارگذاری

گروه: سیاست/ایران شناسه: ۹۶۰۳۴۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۳۳ : ۱۱ دیدگاه: ۰

سجادی:

مشارکت بالا در انتخابات ضامن قدرت رئیس جمهور چهاردهم خواهد بود

مشارکت بالا در انتخابات ضامن قدرت رئیس جمهور چهاردهم خواهد بود مشارکت بالا در انتخابات قطعا باعث تقویت نظام خواهد شد و لازم است تا رئیس جمهور آینده با قدرت رای بالاروی کار بیاید؛ بنابراین لازم است تا مردم با مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات این امر را محقق کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از ایسنا، سید کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان رهبری درباره لزوم مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: دور اول انتخابات ریاست جمهوری ناتمام ماند و هیچ یک از نامزدها نتوانستند اکثریت مطلق را به دست آورند؛ بنابراین دور دوم انتخابات تعیین کننده و سرنوشت ساز خواهد بود. در مناظرات گذشته مردم تا حد قابل قبولی با برنامه‌ها و دیدگاه نامزدهای انتخاباتی و به خصوص دو نامزد راه یافته به دور دوم آشنا شدند؛ بنابراین در دور دوم انتخابات می‌توانند انتخاب بهتر و آسان تری داشته باشند.

سخنگوی جبهه پیروان رهبری ادامه داد: مشارکت بالا در انتخابات قطعا باعث تقویت نظام خواهد شد و لازم است تا رئیس جمهور آینده با قدرت رای بالا روی کار بیاید؛ بنابراین لازم است تا مردم با مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات این امر را محقق کنند. رهبر معظم انقلاب نیز بارها در سخنرانی‌های خود به اهمیت مشارکت بالا در انتخابات اشاره کرده‌اند و قطعا مردم ولایتمدار ایران به خوبی فرمایشات رهبری را عملی خواهند کرد.

سجادی در پایان درباره مناظرات انتخاباتی خاطرنشان کرد: دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات باید در مناظرات برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را واضح‌تر و شفاف‌تر بیان کنند. این گونه مردم نیز با آگاهی بیشتری پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند. از سوی دیگر رعایت اخلاق در مناظرات نیز حائز اهمیت است. اخیرا در مناظره میان دو کاندید انتخاباتی آمریکا دیدیم که چگونه موازین اخلاقی را زیر سوال بردند اما خوشبختانه مناظرات ایران از این مسائل به دور است.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/96034کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب