درحال بارگذاری

گروه: بین الملل/بین الملل/ایران شناسه: ۹۶۴۶۸۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۵۳ : ۱۱ دیدگاه: ۰

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی:

نبردها در غزه وارد مرحله سوم شده است

نبردها در غزه وارد مرحله سوم شده است شبکه ۱۴ اسرائیل به نقل از یک مقام ارشد امنیتی و نظامی اعلام کرد درگیری‌های شدید در غزه پایان یافته و نبردها به مرحله سوم انتقال یافته است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «نيک رو» به نقل از فارس؛ شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ارشد این رژیم در نهادهای امنیتی و نظامی تاکید کرد مرحله درگیری شدید در نوار غزه به پایان رسیده  و نبردها به «مرحله سوم» انتقال یافته است.

خبرنگار امور نظامی این شبکه هیلل بیتون روزن با بیان اینکه هنوز اظهارنظر رسمی در این باره وجود ندارد، گفت: انتقال به مرحله سوم به معنای انجام یورش‌های متمرکز و نقطه‌ای بر اساس نیازهای امنیتی، مانورهای کوتاه مدت و ماندن یگان‌های‌ ارتش برای دوره‌های کوتاه‌تر در یک منطقه است.وی افزود: این وضعیت ممکن است چند ماه و حتی چند سال به طول انجامد.این در حالی است که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه گذشته اعلام کرد «مطمئن نیست» که محمد الضیف فرمانده گردان‌های قسام در عملیات انجام شده در المواصی کشته شده بود.

طی این حمله خونین و مرگبار صهیونیست‌ها به منطقه المواصی در خان‌یونس حدود 390 فلسطینی به شهادت رسیده و زخمی شدند.در همین رابطه، یک منبع موثق به شبکه المیادین گفته است فرمانده گردان‌های قسام در صحت و سلامت است و ادعاهای اسرائیلی‌ها در زخمی شدن وی بی‌اساس و کذب است.

منبع مذکور افزود: این خبر شبکه ۱۴ اسرائیل که پس از گذشت 10 ماه از جنگ در نوار غزه منتشر می‌شود به معنای ناکامی اشغالگران در تحقق بخشیدن به اهداف اعلامی در مقابل پافشاری مقاومت بر شروط خود برای پایان دادن به جنگ است.پیش از این، مسؤولان اسرائیلی بارها اذعان کرده‌اند که نابود کردن حماس و مقاومت در غزه امری محال است.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/p/96468کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیبفروش انواع فشارسنج های امرون