درحال بارگذاری

گروه: انتخابات/ایران شناسه: ۹۶۰۵۶۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰ : ۰۹ نمی فهمند که مردم کودکان صغیر نیستند نمی فهمند که مردم کودکان صغیر نیستند

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت:

شبه روشنفکران برج عاج نشین، خیال می کنند توده مردم، کودکان صغیر یا طفل قنداق شده ای هستند که هیچ حالی شان نمی شود و می شود به هر سمت و سوی متناقض کشید و بُرد و برگرداند!

مردم را مثل سربازان پادگان فرض می کنند که هر وقت دستور دادند، باید "بشمار سه" باید لباس و فانوسقه و پوتین را پوشیده باشند و فورا به صف شوند، هر وقت هم نظر این برج عاج نشینان برگشت، فورا شُل کنند و منتظر امریه بعدی باشند!

آقای خاتمی! آقای موسی غنی نژاد! آقای کیوان صمیمی! آقای احمد زیدآبادی! و قطاری از آدم های مشابه که خیال می کنید مردم کُشته مُرده و گوش به فرمان شما هستند تا از دستور تحریم اطاعت کنند، یا چند صباح بعد، با سر به پای صندوق بدوند!

مردم، پشت قباله شما نیستند. درک و شعور دارند. حتی ضعیف ترین آنها در شناخت مسائل عمومی هم، این حجم از تناقض را که منجر به پارگی ذهن و روح گوینده می شود، نه می فهمند و نه بر می تابند.

آنها که تشخیص می دهند که باید به خاطر آینده خود و خانواده و کشورشان در انتخابات شرکت کنند، به خاطر امریه شما تحریم نمی کنند. اغلب آنها یی هم که شرکت نکرده اند، نه بخاطر شما، بلکه بی تعلقی به اصل سیاست، یا گلایه های خودشان بوده است.

اما می مانند ضعیف ترین مردم در سطح فرهنگی که با منفی بافی و سیاه نمایی مغرضانه شما، نا امید شده اند؛ وقتی امیدشان را نابود کردید، با یک امریه بی سر و ته نمی توانید مجاب کنید که از موضع دو هفته یا چند ماه قبل شما برگردند و به خاطر خواب نما شدن ناگهانی تان، بر عکس رفتار کنند!

مردمِ اهل تشخیص، حق دارند بگویند این مدعیان فهم سیاسی که به تحیّر و دمدمی مزاجی خویش اذعان دارد و تا همین هفته یا چند ماه قبل، حالی شان نمی شده که انتخابات، یک حق و مسئولیت بزرگ است، ناتوان از تشخیص صلاح خود هستند؛ بنابراین چگونه می توانند مدعی راه نمایی دیگران باشد!؟

مردم ما ان شاء الله روز جمعه با درصد مشارکت بالاتری در انتخابات شرکت می کنند و حماسه می آفرینند؛ اما نه برای هوس کسانی که با یک غوره سردی، و با یک کشمش، گرمی شان می شود.

نمی فهمند که مردم کودکان صغیر نیستند

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/pi/96056کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب