درحال بارگذاری

گروه: انتخابات/ایران شناسه: ۹۶۰۷۴۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰ : ۱۵ پزشکیان و تیم همراه واقعا با چه نیتی وارد رقابت شدند؟ پزشکیان و تیم همراه واقعا با چه نیتی وارد رقابت شدند؟

به گزارش مشرق،محسن مهدیان در کانال خود در ایتا درباره دومین مناظره دو کاندیدای ریاست جمهوری نوشت:

مناظره دوم عالی است. پیشنهاد می کنم مردم را دعوت کنید به مرور مجدد بخش های این مناظره.

مشکلات مردم روشن است. هرکس سر سفره خودش آنها را می بیند. حالا سوال اینست که کدام ایده قرار است مشکلات را حل کند؟

درباره طرح های جلیلی می توان نظر موافق یا مخالف داشت. اما درباره ایده های پزشکیان دقیقا چه باید گفت؟

-سوال می کنند درباره تحریم چه می کنید؟ پزشکیان می گوید "باید گزینه های جدید در تعامل با جهان داشته باشیم"؛ و سوال به موقع جلیلی: "دقیقا گزینه جدیدتان بجز امتیاز دادن چیست؟"

-درباره بورس سوال می کنند. پزشکیان می گوید: "همان که عبده تبریزی گفت." جلیلی می گوید "عبده تبریزی اگر ایده داشت چرا در دولت همسوی روحانی که مردم به فلاکت رسیدند این ایده ها را نداد؟"

-درباره بنزین سوال کردند. تنها موضوعی که پزشکیان قبلا درباره آن ایده بنزین 25 هزار تومانی را مطرح کرده بود. اما درمناظره گفت: "آن حرف برای دانشگاه بود. الان باید برویم دولت و با کارشناسان مجدد بررسی کنیم." تذکر جلیلی البته جا داشت؛ اینکه شما باید با برنامه به رقابت بیائید نه اینکه تازه سراغ کارشناس ها روید.

-پزشکیان در موضوع یارانه کلا یک جمله گفت: "یارانه را از پولدار می گیریم و به فقیر می دهیم." خب اینکه شد تعریف یارانه. دقیقا با چه طرح و فرآیندی؟ جلیلی البته از یارانه 13 قلم کالا و یارانه کالاهای فرهنگی ویارانه سفر گفت.

-اما نظر پزشکیان در حوزه مسکن. می گوید "ما قانون را اجرا می کنم." یک قدم هم جلوتر رفت و گفت "باید اول تورم را درست کنیم و حقوق ها را متناسب با تورم کنیم تا مشکل مسکن هم حل شود." حالا این را مقایسه کنید با ایده هر ازدواج یک مسکن جلیلی و سالی 800 هزار مسکن و کاهش قیمت زمین از ساخت.

-درباره ارز پزشکیان معتقد بود باید "ارز را به بازار سپرد." کدام بازار؟ همین بازاری که با یک کانال تلگرامی هر وقت اراده می کند قیمت را جابجا می کنند. جلیلی اینجا توضیح دقیقی داد: "بازار اگر ناسالم باشد سپردن ارز به این بازار یعنی جهش قیمت"

آخر سر پزشکیان عصبانی شد و گفت شما از کجا پول آوردید و برنامه های تان را نوشتید؟

حالا سوال اینست: پزشکیان و تیم همراه واقعا با چه نیتی وارد رقابت شدند؟

تا امروز فکر می کردیم تمایل به غرب به جهات اعتقادی است اما امروز مشخص شد تنها یک دلیل بیشتر ندارد؛ چون ایده ای ندارند جز دست به دامن غرب شدن.

این رقابت هیچ ثمری نداشته باشد؛ دست خالی این جریان را رو کرد.

اشتراک گذاری:
  • لینک کوتاه: https://www.nikru.ir/pi/96074کپی شد

  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زیان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    • پربازدیدترین ها
    • شبکه های اجتماعی
    • بازار
    • آخرین اخبار
    سایت تجاریایران تک دکورفروشگاه طبیب